خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز اول محرم؛

نماز جمعه بندرعباس در تاریخ ۳۱ مرداد ماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۸۲۶

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با اعلام خبر برگزاری نماز جمعه در تاریخ ۳۱ مردادماه با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین کذایی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنین نمازگزاران خواست، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: صحن وشبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل وبعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهدشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید کذایی با اعلام این خبر افزود: همچنین هماهنگی بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد(ع) و دیگر دستگاه ها و سازمان‌های ذیربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: به جهت حفظ سلامتی نمازگزاران از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نخواهیم کرد.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه دورهمی علمی و اعتقادی که هر هفته قبل از نماز جمعه در مسجد جامع توسط کمیته جوانان این ستاد برگزار می شد به هفته های آینده و در صورت بهبود پیدا کردن وضعیت موکول شده است.

کذایی از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند،زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری شود و در صورت مشاهده علائم هرنوع بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس در پایان یادآور شد: نماز جمعه این هفته بندرعباس به امامت نماینده محترم ولی فقیه وامام جمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد که مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه ها تا پایان نماز عصر چهل دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز