خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان:

تست هر 20 هزار داوطلب کنکور در قزوین منفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۹۵

جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان قزوین گفت: براساس خود اظهاری و همچنین تب سنجی پیش از ورود به حوزه های امتحانی، نتیجه تست 20 هزار نفر داوطلب کنکور در استان قزوین منفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در  نشست خبری استاندار قزوین به مناسبت هفته دولت با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون کنکور در استان قزوین امسال با تمهیدات اندیشیده شده در فضاهای کاملا ضدعفونی شده و با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شده و می شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان یادآور شد: ۲۰ هزار نفر از استان قزوین امسال در این ماراتن علمی شرکت کرده اند که تست تمامی این داوطلبان منفی شد.

حبیبی در ادامه از تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار ستاد مقابله با کرونا و آگاهی بخشی مردم و تلاش برای پیشگیری این بیماری قدردانی کرد و استان قزوین را از جهت فعالیت های رسانه ای مناسب در این عرصه جزو استان های برتر کشور دانست.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، گفت: رسانه ها امسال رسالت سنگینی برای فضاسازی مناسب به منظور برگزاری آئین های عزاداری ایام شهادت سید و سالار شهید امام حسین (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از برنامه های مذهبی در نظر گرفته شده را دارند و در این خصوص باید با هوشمندی بالا گام بردارند و فعالیت کنند.

معاون سیاسی استاندار همچنین با اشاره به اینکه برنامه های هفته دولت امسال به دلیل تداخل با تاسوعا و عاشورای حسینی زودتر برگزار می شود، بیان کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از کرونا، تعداد برنامه های افتتاحیه کاهش یافته و حداکثر مدت زمان سفر و حضور استاندار به شهرستان ها سه ساعت تعیین شده و مجموع همراهان استاندار نیز نباید از ۱۰ نفر تجاوز کند و امیدواریم در سطح شهرستان ها نیز این موضوعات به منظور حفظ سلامت مسوولان، خبرنگاران و مردم مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز