خبرگزاری کار ایران

با معرفی ورزشکاران برتر؛

اولین جشنواره مردمی "هدف" با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۷۷

جشنواره انتخاب برترین‌های سال ۹۸ ورزش آذربایجان شرقی (هدف) با معرفی و تجلیل از نفرات برتر، نخستین دوره خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان استانی و شهری در محل آمفی تئاتر روباز ائل گلی برگزار شد.

شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز در این مراسم گفت: پیشگامی سازمانی مردم‌نهاد در جهت ارتقای ورزش آذربایجان‌شرقی و تبریز اتفاقی مبارک است و تلاش شورای شهر و شهرداری تبریز نیز حمایت از این رویداد بوده است.

همچنین ایرج شهین باهر شهردار تبریز نیز در این مراسم گفت: ورود بخش خصوصی در تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزش استان شایسته قدردانی است و انتظار داریم در حوزه‌های فرهنگ و هنر و دیگر موضوعاتی که برای مردم مهم هستند، نیز پیشقدم باشند.

بر اساس رای داوران این جشنواره، «میرهاشم حسینی» در رشته تکواندو برترین ورزشکار مرد، «زهرا نعمتی» در رشته تیراندازی برترین ورزشکار زن، «بهمن رضایی» در رشته دو و میدانی جانبازان و معلولان برترین مربی مرد، «سرگل علیزاده» در رشته والیبال برترین مربی زن، «علیرضا موسویان» در رشته هندبال برترین داور مرد، «سوانا دانغیان» برترین داور زن، «امیررضا پورآقا» بالا برترین پدیده مرد و «بیتا توپچیان» از تکواندو برترین پدیده زن این جشنواره انتخاب شدند.

در بخش نظرسنجی مردمی نیز «مهدی پیرجهان» از دو و میدانی و «لیلا زارع زاده» از شطرنج نابینایان با کسب بیشترین آرا به ترتیب به عنوان برترین ورزشکار مرد و زن برگزیده شدند.

همچنین حسین ولایی از والیبال به عنوان برترین ورزشکار بسیجی استان و بهزاد زاد علی اصغر از فوتبال نابینایان به عنوان برترین ورزشکار اخلاق و جعفر رنجبرپور از تکواندو به عنوان برترین رئیس هیئت از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شدند.

نخستین جشنواره هدف با تشکیل کمیته داوران متشکل از فرهاد صداقت، حبیب ستوده نژاد، علیرضا رحیمی، جواد امان زاده و لیدا فریمان به انتخاب و معرفی برترین های ورزش سال ۹۸ استان در بخش های ورزشکار، مربی، داور و پدیده در دو بخش مردان و زنان پرداخت و نیز نظرسنجی مردمی برای انتخاب برترین ورزشکاران مرد و زن برگزار شد.

در این آیین از علیرضا کوشافر، علی عطایی، ناصر پایه گذار، خسرو دانش، اقبال تاج صالح ودادی و لعیا اباعبداللهی به عنوان پیشکسوتان تاثیرگذار ورزش استان تجلیل شد. تقدیر از عظیم قیچی ساز، یوسف کرمی، نسترن محمدی زاده، عطا صالح نیا و پرویز پناهی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است نخستین جشنواره هدف که به همت موسسه رسانه ورزش و با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، قرار است با عنوان جشنواره هدف بصورت سالانه برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز