خبرگزاری کار ایران

فردی در بازدید از حوزه‌های آزمون کنکور مطرح کرد:

کنکور سراسری ۹۹ در کمال نظم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۴۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در بازدید از روند برگزاری آزمون کنکور سراسری ۹۹ در حوزه‌های امتحانی گفت: آزمون سراسری امسال با برقراری نظم، امنیت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی، مطابق با برنامه زمانی پیش بینی شده برگزار و تا دو روز آتی ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی، صبح امروز پنج‌شنبه به همراه غفور قاسم پور فرماندار شهرستان کرج و مهدی مهرور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز با حضور درحوزه‌های کنکور سراسری در دانشگاههای استان از روند برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه‌های خوارزمی، آزاد اسلامی و پیام نور البرز بازدید و ضمن آرزوی موفقیت و کسب امتیازات بالا برای همه داوطلبان از عوامل اجرایی برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب و ایمن برای داوطلبان، تقدیر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در حاشیه این بازدید میدانی در جمع خبرنگاران گفت: آزمون سراسری امسال با توجه به شرایط اخیر و لزوم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی با نظم، کیفیت‌مطلوب، امنیت کامل و همچنین رعایت پروتکل‌های مقابله با شیوع کرونا، مطابق با برنامه زمانی پیش بینی شده برگزار و تا دو روز آتی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: والدین و خانواده‌های داوطلبان، همکاری خوبی در امر برگزاری آزمون داشتند و وظیفه مسئولان و مردم در شرایط کرونایی، اتخاذ تدبیر، پیشگیری، مدیریت و مراقبت است که چرخه زندگی متوقف نشده و سلامتی نیز حاصل شود.

فردی گفت: امسال بیش از 40 هزار داوطلب البرزی در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی طی 4 روز در 60 حوزه با هم به رقابت خواهند پرداخت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز