خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از ۱۵۶ طرح عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌های استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۲۸

مدیر کل امور روستایی استانداری گفت: ۱۵۶ طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت توسط دهیاری‌ها در سطح روستاهای استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی با اعلام این خبر گفت: طرح های مورد بهره برداری یاد شده شامل ۷۱ پروژه زیرسازی و آسفالت معابر، ۴۲ طرح جدول‌گذاری معابر، ۳۴ طرح اجرای دیوارحایل و سنگفرش، احداث یک فضای سبز و بوستان روستایی، تجهیز یک بوستان روستایی به وسایل بازی و نصب تابلو ورودی روستا است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین تاکید کرد: احداث پنج طرح سالن چند منظوره، مرمت ساختمان دهیاری و خانه هلال نیز از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در سطح روستاهای استان طی هفته دولت خواهد بود.

به گفته این مسئول امور روستایی، برای افتتاح طرح های یاد شده ۲۴۴ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال هزینه شده است.

نجفی اضافه کرد: با افتتاح این طرح ها ۱۰۳ هزار و ۶۱۵ روستایی از خدمات زیربنایی و روبنایی ایجاد شده بهره مند خواهند شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، گفت: طرح های مورد بهره برداری شده زمینه اشتغال ۳۲۵ نفر را به طور مستقیم و ۶۵۰ نفر را نیز به صورت غیر مستقیم در سطح استان فراهم می کند.

نجفی در پایان اظهار داشت: افزایش هزینه اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه افزایش هزینه مصالح، عدم امکان تأمین برخی تجهیزات به دلیل تحریم‌ها، نبود ثبات اقتصادی، افزایش هزینه نیروی کارگری و ماشین آلات، افزایش هزینه‌های حمل و نقل و تغییرات مربوط به نرخ ها که از مهمترین عوامل هزینه ساز در پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها هستند، باعث شده که نسبت به هفته دولت سال ۹۸ کاهش ۳۴ درصدی در تعداد پروژه‌های عمرانی اجرا شده توسط دهیاری های استان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز