خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

ایجاد بانک شناسایی درآمدهای قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۲۴

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بانک جامع اطلاعات و شناسایی درآمد‌های استان قزوین با هدف رفع نقاط حادثه خیز راه اندازی و ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با اشاره به پرداخت هزینه‌های سنگین بابت دیه و سایر خسارات در سال گذشته، اظهار کرد: باید با تشکیل بانک جامع اطلاعات و شناسایی درآمد‌های استان قزوین برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنیم و همه سازمان‌ها و نهادهای استان موظف اند بخشی از درآمدهای خود را در این راستا هزینه کنند.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه ها، بیان کرد: مصوب شد برای اولین بار کار گروهی با نظارت دستگاه قضایی و با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان استان، هر ماه جهت رسیدگی به طرح های وضعی در راستای کاهش تلفات جانی تشکیل شود.

قدرتی ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید با کار و تلاش جهادی در مسیر تسریع اجرای این طرح گام بردارند ضمن اینکه خود مردم بسیار دخیل بوده چرا که علت 75 درصد از تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است و فقط 25 درصد مربوط به استانداردهای جاده ای و ... است.

وی افزود: اولین گروه‌هایی که سر صحنه تصادف می‌رسند، باید به دوربین مجهز باشند تا تصاویر این اتفاقات ناگوار را برای عبرت آموزی انتشار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز