خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

تعداد جان باختگان استان البرز بر اثر کرونا به ۸۸۰ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تعداد جان باختگان استان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به ۸۸۰ نفر رسید.

به گزارش ایلنا، حسین کریم روز پنجشنبه ۳۰ مرداد در جمع خبرنگاران گفت: مجموع کل  موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۴ هزار و ۵۱۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۳۵ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند. 

کریم با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۸۸ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۹۰ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۰۳ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۷۵ مورد در بیمارستان ها بستری شده‌اند.

کریم با اشاره به اینکه تعداد  ۱۱۰ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۹۹ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۸۰ نفر رسید.

کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۱۲۷ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۶۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز