خبرگزاری کار ایران

بمنظور گزارش پروژه‌های عمرانی استان صورت گرفت؛

دیدار استاندار البرز با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۸۷

استاندار البرز با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در این دیدار ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه های عمرانی استان به نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، راه کارهای تسریع در تکمیل پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار در خصوص پروژه های عمرانی استان بویژه کنار گذر شمالی کرج و قطار شهری کرج تبادل نظر شد.

پیش از این با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در البرز، هزار میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه منطقه 2 آزادراه تهران- شمال و همچنین علاوه بر جلب مشارکت ملی در پروژه کمربندشمالی کرج حدود 400 میلیارد تومان اعتبار ملی نیز برای تسریع در تکمیل این شریان حیاتی برای کرج، اختصاص یافت.

شهبازی بر این باور است که البرز بار ترافیک ملی را بر دوش دارد و مردم این استان از تنگناهای ترافیکی رنج می برند، از این رو سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های بزرگ راه سازی استان به جد در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز پس از بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد و تعریض گلوگاه آزادراه تهران-کرج از گرمدره تا حصارک، درصدد است با پیگیری های ویژه نسبت به سرعت بخشی به پروژه منطقه 2 آزادراه تهران-شمال، کمربندشمالی کرج، قطار شهری کرج، آزادراه چرمشهر-آبیک و راه هشتگرد-طالقان کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز