خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آپارتمان اهدایی به خانواده مرحومه آسیه پناهی بزودی تحویل می‌شود/ مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۷۱

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت: آپارتمان اهدایی به خانواده مرحومه آسیه پناهی بزودی تحویل داده می‌شود.

امیر همایون دولتشاهی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت : ‌پس از حادثه ای که برای مرحومه آسیه پناهی اتفاق افتاد، بلافاصله با دستور دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مکاتباتی را با بنیاد مسکن استان انجام دادیم که در صورت امکان یک واحد از آپارتمان‌های مسکن مهر را در اختیار دختر و نوه این بانوی مرحومه قرار دهیم .

وی افزود : در همین راستا و بنا به مکاتبات انجام شده قرار بر این شده تا چند روز آینده شماره حسابی به ما اعلام شود که پول پیش این واحد را به حساب بنیاد مسکن واریز کنیم و واحد مسکونی که در شهرک کیهانشهر است در اسرع وقت به این خانواده تحویل داده شود.

دولتشاهی تصریح کرد پس از تحویل منزل به این خانواده اقساط آن نیز توسط شهرداری پرداخت خواهد شد تا در این خصوص بطور کامل به وعده داده شده عمل شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمانشاه ، ارتباط مستمر با خانواده خانم پناهی و ارائه کمک های مادی و معنوی به ایشان را یکی دیگر از اقدامات شهرداری کرمانشاه عنوان کرد و افزود : در راستای تکالیف انسان دوستانه شهرداری به این خانواده مساعدت‌هایی ارائه شده و برای ثبت نام مدرسه نوه مرحومه پناهی نیز اقدامات لازمه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد با توجه به اینکه پرونده حقوقی این حادثه در حال حاضر توسط مراجع قضایی در دست بررسی است، منتظر رأی نهایی دادگاه نیز هستیم تا با توجه به آن اقدامات لازم دیگری را نیز جهت مساعدت به آنها انجام دهیم .

دولتشاهی در پایان هرگونه شایعه در خصوص عدم پیگیری و کمک شهرداری به این خانواده را کذب محض دانست و تاکید کرد مردم اخبار موثق را از منابع خبری معتبر پیگیری کنند تا به شایعات دامن زده نشود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز