خبرگزاری کار ایران

در آستانه روز پزشک؛

پزشکان دامغانی تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۳۹

مراسم تجلیل از پزشکان شهرستان دامغان به مناسبت روز پزشک و داروساز صبح امروز پنجشنبه به همت موسسه خیریه 14 معصوم در شهرستان دامغان برگزار شد.

به گزارش ایلنا سمنان، محمد علی صرفی مدیر داخلی درمانگاه امام حسین (ع) با اشاره به نقش پزشک در جامعه ، به بیان وظایف پزشکان در حوزه درمان پرداخت و گفت: یکی از الطاف خداوند به پزشکان این است که اجازه درمان اشرف مخلوقات خود را به آنها داده است.

وی افزود: پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان سفید پوش برای نجات هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی الیتام می بخشند و نماد برجسته و الگوی بارز در تاریخ پرفروغ این سرزمین هستند.

صرفی ادامه داد: درمانگاه امام حسین در سال 1385 افتتاح و هم اکنون با 15 پزشک متخصص و فوق تخصص در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

مدیر داخلی درمانگاه امام حسین گفت: موافقت اصولی کلینیک قلب و دندانپزشکی اخذ شده و به زودی شاهد افتتاح این دو کلینیک و ارائه خدمات درمانی به بیماران خواهیم بود.

وی تصریح کرد: نقش خیرین در حوزه سلامت و بهداشت و درمان غیر قابل انکار است و تعدادی از تجهیزاتی که در درمانگاه امام حسین مورد استفاده قرار می گیرد توسط خیرین اهدا شده است.

صرفی به خدمات پزشکان ،پرستاران و کادر درمان اشاره داشت و بیان کرد:پس از شیوع کرونا زحمات کادر درمان و پرستاران بیش از پیش مشهود گشت و شایسته است از زحمات یکساله این قشر به نحو شایسته تجلیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز