خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

افتتاح و بهره برداری از ۳۶ طرح عمرانی در شهرستان سنقر و کلیایی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۱۷

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: تعداد 36 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 46 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی با گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و 26 هزار شهید دولت افزود: تعداد 28 طرح آن با اعتبار 33 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرای 8 طرح نیز با اعتبار 13 میلیارد تومان آغاز خواهد شد. 

وی افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های گازرسانی به روستاها، عمران روستایی، طرح‌های جهاد کشاورزی، عمران شهری، منابع طبیعی، ورزشی، بنیاد مسکن، راهداری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، گازرسانی و کارگاه تولیدی است.

مرتضوی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع‌ رسانی های این ایام از طریق صداوسیما و فضای مجازی صورت می‌گیرد، افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا برنامه های این ایام را بدون تجمعات و گردهمایی عمومی و بارعایت پروتکل های بهداشتی و اطلاع‌رسانی با استفاده از بستر های ارتباطی اجرا شود. 

افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی، گلباران مزار شهدا و... از برنامه هایی است که در هفته دولت در سنقرو کلیایی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز