خبرگزاری کار ایران

اختتامیه دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو به صورت مجازی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۵۵۰

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز از برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو با معرفی برگزیدگان هر بخش در فضای مجازی به صورت زنده خبر داد.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی فرد با اعلام اینکه اختتامیه دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو به صورت مجازی برگزار می شود، اضافه کرد: این مراسم در شامگاه 30 مرداد ماه 99 راس ساعت 20:30 دقیقه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام جشنواره Instagram.com/alborzbanou و آپارات aparat.com/alborzbanoo پخش خواهد شد.

وی گفت: جشنواره البرز بانو با حمایت شهرداری کرج و همکاری انجمن سینمای جوان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف معرفی الگوهای موفق و‌ شاخص و مستند سازی توانمندی های زنان فرهیخته استان البرز در بخش های مختلف هناء بانو (فعالان عرصه تولید ملی)، ماه بانو (ایثار ، فداکاری، مسئولیت اجتماعی، مهربانو (مادران موفق، همسران موفق)، فخر بانو (افتخار آفرینان عرصه علم و دانش ، ورزش و هنر و بخش ویژه دولت زنان (بانوان کارمند موفق و کارآمد) در سال ۹۸ فراخوان آثار شده است.

اسماعیلی فرد با عنوان اینکه از مجموع آثار دریافتی ۸۰ اثر به مرحله بررسی هیات انتخاب راه یافته و در نهایت ۴۰ اثر در مرحله داوری به رقابت پرداختند، افزود: وعده ما با شهروندان نمایش آثار بر پرده سینما و برگزاری اختتامیه در فضایی فاخر بود که متاسفانه با توجه به پروتکلهای بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا محقق نشد.

وی تصریح کرد: با توجه به هدف جشنواره که تصویر سازی واقعی از ظرفیتهای زنان توانمند استان است متعهد هستیم از ظرفیتهای فضای مجازی و صدا و سیمای استان برای دیده شدن اثار استفاده نماییم و امیدواریم به زودی امکان نمایش آثار منتخب بر پرده نمایش نقره ای فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز