خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری انتخابات انجمن حرفه‌ای مؤسسات آموزش گردشگری استان خراسان‌ رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۰۹

معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان ‌رضوی گفت: انتخابات انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری استان برای تشکیل پنجمین تشکل حرفه‌ای گردشگری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری در این باره افزود: برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در برنامه پنج‌ساله ششم توسعه کشور و به استناد ماده ۲۵ آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی تاسیسات گردشگری و با برگزاری مجمع عمومی  موسسات آموزش گردشگری استان،‌انجمن حرفه‌ای مذکور برگزار شد.

وی ادامه داد: براساس نتایج انتخابات نخستین دوره مجمع عمومی حمیدرضا زراعتکار، عظیم بلال امرغان، محبوبه آخوندزاده به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره موسسات آموزش گردشگری استان و علی اصغر صادقی به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

 بیدخوری افزود: همچنین مریم کهنی به عنوان بازرس اصلی و افسانه احمدیان یزدی به عنوان بازرس علی‌البدل هئیت مدیره انتخاب شدند.

وی افزود:براساس تصمیم هئیت مدیره حمید‌رضا زراعتکار به عنوان رئیس هیئت مدیره، عظیم بلال امرغان به عنوان نائب رئیس و محبوبه آخوندزاده به عنوان خزانه دار هیئت مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز