خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات اسکواش قزوین خبر داد:

بهره برداری از اولین کورت استاندارد اسکواش در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۱۹۴

اولین کورت استاندارد و شیشه‌ای اسکواش قزوین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و نائب رئیس فدراسیون این رشته روز چهارشنبه در سالن چند منظوره مدیریت بحران این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، برای اجرا و راه اندازی این کورت ۷۵۰ میلیون ریال از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و هیات اسکواش استان قزوین هزینه شده است.

صدیقه ربیعی رئیس هیات اسکواش قزوین در حاشیه بهره برداری و افتتاح اولین کورت اسکواش استان گفت: امیدواریم با اجرا و راه اندازی این کورت که با کمک و همراهی اداره کل مدیریت بحران استانداری در اختصاص فضا انجام شده،  شاهد رشد این رشته ورزشی مفرح در استان باشیم.

این مسئول گفت: در حال حاضر به دلیل نداشتن فضای مناسب تعداد ورزشکاران این رشته در استان ۲۵ نفر است ولی با راه اندازی کورت استاندارد به رشد ورزشکاران این رشته در قزوین امیدوار هستیم.

وی افزود: این کورت موجب می شود تا آموزش و برگزاری مسابقات رشته اسکواش در قزوین فعال شود.

ربیعی افزود: امیدواریم در سال های آینده با کمک مسوولان شاهد ساخت سالن استاندارد پنج کورته در استان قزوین باشیم.

اسکواش از رشته های ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی احاطه‌شده با دیواره های شیشه‌ای انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز