خبرگزاری کار ایران

فرماندار گناباد:

تسهیل بوروکراسی اداری کلید تحقق جهش تولید است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۱۷۴

فرماندار گناباد با تاکید بر تسریع و تسهیل امور اجرایی در امر تحقق تولید گفت: تسهیل و تسریع بوروکراسی اداری کلید جهش تحقق تولید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، حامد قربانی در جلسه شورای اداری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بیش از 50 هزار شهید دولت گفت:  مدیران اجرایی ضمن توجه با این مهم که هفته دولت امسال در شرایطی است که به پایان فعالیت دولت تدبیر و امید رسیده ایم ، بیان واقعیت‌ها و پیشرفت‌های دولت را مد نظر قرار داده و بر آن تاکید کنند.

وی ادامه داد: مباحث اقتصادی، معیشت مردم، حمایت از تولید کننده و صیانت از اشتغال باید با جدیت تمام توسط مدیران اجرایی پیگیری شده و به رغم تمام محدودیت‌ها و مشکلات کوچکترین خلل و کاستی در امر خدمت رسانی به مردم نباید اتفاق بیفتد.

وی گفت: به طور تقریبی در حوزه خدمت رسانی مشکلی وجود ندارد و مدیران اجرایی برنامه ها و پیشرفتها را ار هفته دولت سال گذشته تا امسال گزارش دهند.

قربانی تصریح کرد: شرایط تحریم و شرایط بیماری کرونا ممکن است باعث دلسردی مدیران شود که باید توجه داشته باشند دشمنان هر لحظه منتظر ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند و تا پایان دولت تدبیر و امید باید تلاش خود را در خدمت رسانی انجام دهند.

وی افزود: حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام و انقلاب برای ما مسئولین تکلیفی ایجاد کرده که در شرایط سخت بتوانیم خدمت رسانی به مردم را در درجه اول اهمیت قرار دهیم و مانع ضربه زدن دشمنان از طریق تحریمها و خط و نشان کشیدن آنان برای نظام جمهوری شویم.

فرماندار گناباد ضمن تاکید بر تسریع و تسهیل امور اجرایی در امر تحقق تولید گفت: تسهیل و تسریع بوروکراسی اداری کلید جهش تحقق تولید است و مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات از خود اجتهادی و درخواست چندین ضامن از کارآفرینان خودداری کرده زیرا فرمانداری در جهت حمایت از تولید تخلفات را پیگیری و رفع خواهد کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف ادارت گفت : وضعیت گناباد هنوز قرمز است و باید در مراسم حتما بهداشت فردی رعایت شده و فرهنگ سازی شود. همچنین ارایه خدمات به مراجعین بدون ماسک در بانک‌ها و ادارات شهرستان ممنوع است و در صورت گزارشات مردمی حتما مدیران باید پاسخگو باشند.

فرماندار ضمن تاکید بر تعامل ادارات ادامه داد: بین دستگاهای اجرایی نباید تنشی باشد و ادارات باید همسو در جهت مثلث توسعه اقتصادی برای پیشرفت شهرستان گام برداشته و تنش‌ها و اختلافات اداری قبل از ارجاع به دادگستری توسط فرمانداری شهرستان حل و فصل شود.

وی در پایان گفت: طبق ابلاغیه استانداری خراسان رضوی مکان‌ها و ساختمان‌های ادارای بلااستفاده در روستاها از طرف هیچ مدیر اجرایی حق واگذاری به شخص را ندارد و باید در جهت اشتغالزایی و حمایت از کارافرینان همان روستا واگذار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز