خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

بازگردانی واحدهای تولیدی راکد قزوین در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۱۰۰

استاندار قزوین گفت: با توجه به شعار سال و در راستای تحقق جهش تولید احیا و بازگردانی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده و راکد استان قزوین در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در بازدید از چند واحد تولیدی شهرستان آبیک اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم تعدادی از واحدهای تعطیل شده در گذشته را به چرخه تولید بازگردانیم.

استاندار قزوین بیان کرد: سال گذشته ۵۴ واحد تولیدی و امسال تاکنون ۲۰ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند و باید سعی کنیم سیاستگذاری‌های انجام شده در این خصوص را به صورت کامل محقق کنیم.

به گفته جمالی پور، امسال سال جهش تولید است و برای تحقق این شعار باید موانع برداشته شود.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد:باید همه بدانیم عزت، همبستگی و قدرت کشور در گرو تولید بوده و تولید محوری‌ترین مساله کشور است.

استاندار  قزوین افزود: با این طرز تفکر همه در کنار هم قرار گرفته و تمامی ظرفیت‌ها را برای تحقق شعار سال به کار خواهیم گرفت.

جمالی پور اضافه کرد: یقینا تولید مهمترین وظیفه و رسالت مسئولان است و رویکرد ما در استان قزوین این است که هیچ مساله‌ای مهمتر از تولید نیست.

وی با بیان اینکه وقتی از معضلات اجتماعی و رفاه مردم صحبت می‌کنیم می‌بینیم ریشه آن در تولید است، گفت: امروز همه سیاست‌گیری‌ها و جهت گیری‌های استان قزوین در حمایت از تولید است و مدیران استان این مساله را پذیرفتند که باید کل ظرفیت خود را در این زمینه بسیج کنند.

مقام عالی دولت در استان یادآور شد: امروز در استان قزوین سرمایه گذار و تولیدکننده شخصیت معتبر، وطن پرست و خدمتگزار شناخته می‌شود و همه ما خود را موظف می‌دانیم برای رفع موانع تولید در خدمت آنها باشیم.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: با این سیاست در ۹ ماه خدمتگذاری من در استان همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع بسیج شده و شاهد هستیم که در این مدت هیچ واحدی تعطیل نشده و مشکلات آنها به سرعت بررسی و حل می‌شود.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز