خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تاکید کرد:

بکارگیری اتباع خارجی بدون مجوز ممنوع است/ لزوم ساماندهی اتباع غیر‌مجاز استان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۹۴۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه اتباع خارجی غیر مجاز زیادی در استان سکونت دارند، گفت: بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز و بدون مجوز کار در استان ممنوع است.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در پانزدهمین نشست کمیسیون کنترل و ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز استان که ظهر روز سه‌شنبه در سالن شهدای البرز برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی پیرامون طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز علی الخصوص متکدیان اتباع خارجی اقدام کند. 

فردی با بیان اینکه ساماندهی مناسب در حوزه اتباع بیگانه را دنبال و تلاش می‌کنیم ظرفیت بیشتری را برای شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در استان بکار گیریم، افزود: شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز،  در استان وظیفه نیروی انتظامی است که باید به این امر انتظام بیشتری داشته باشند. 

وی گفت: همچنین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان صمت و جهاد کشاورزی پیرامون نظارت و بازرسی ها بر اشتغال غیر قانونی اتباع غیر مجاز در حوزه اصناف، واحدهای تولیدی، صنعتی و بخش کشاورزی با ایجاد گشت مشترک در راستای شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: طی بازدیدی که محمودی  مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در هفته جاری از استان داشت موافقت ساخت دو باب مدرسه از محل کمک های کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در شهرستان فردیس و چهارباغ گرفته شده است. 

 معاون استاندار تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول در امر جمع آوری متکدیان غیر مجاز در استان ، به وظایف قانونی خود در این خصوص بهتر عمل کنند.

وی خطاب به حاضرین در جمع گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد اتباع امور مهاجرین غیر مجاز هستند که بایستی در مورد ساماندهی و به روز رسانی انان اهتمام و اقدام لازم صورت گیرد. 

وی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که باید در مورد اتباع خارجی صورت گیرد این است که آمایشی برای اتباع در نظر گرفته شود که این افراد ‌در چه مناطق و در چه مشاغلی مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز