خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مشکلی بین هیات والیبال و اداره کل ورزش و جوانان قزوین وجود ندارد/ وجود حاشیه ها به صلاح تیم والیبال شهرداری نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۹۱۹

دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت: برای آماده سازی تیم والیبال شهرداری قزوین اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیات والیبال استان همکاری دوجانبه دارند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اسداله شاهمرادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: تمرینات تیم والیبال شهرداری قزوین از روز پنجشنبه 23 مرداد ماه در سالن شهید بابایی آغاز شد و همچنان بدون مشکل ادامه دارد و مانند همیشه اداره کل ورزش و جوانان استان علاوه بر سالن پایگاه قهرمانی، استخر و ... را به صورت رایگان در اختیار نمایندگان استان در لیگ باشگاه های کشور قرار می دهد که در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گفته دبیر هیات والیبال استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیات والیبال استان همکاری کامل جهت آماده سازی تیم والیبال شهرداری قزوین را خواهند داشت.

شاهمرادزاده افزود: حواشی به وجود آمده میان مدیرکل ورزش استان و باشگاه شهرداری قزوین واقعیت ندارد و مدیر کل ورزش و جوانان استان از تمام تیم‌های استان در لیگ باشگاه‌های کشور حمایت کرده و همچنین سالن شهید بابایی محل آماده سازی تیم والیبال شهرداری است و بیان چنین مسائل غیر واقعی به صلاح تیم نیست و مدیر عامل باشگاه والیبال شهرداری قزوین به جای دامن زدن به اختلافات به فکر تقویت و رفع موانع و مشکلات تیم باشد، که امیدواریم نتایج خوبی در لیگ برتر حاصل شود.

وی ادامه داد: حال که پس از سال ها والیبال قزوین فرصت حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور را به دست آورده، بهتر است به جای دامن زدن به مسائل بیهوده با ایجاد فضای مطلوب انرژی مثبت به جامعه والیبال  و تماشاگران آن تزریق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز