خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

بهره برداری از 147 طرح در حوزه آب و برق تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۸۸۳

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تا پایان سال جاری ۱۴۷ طرح دیگر در حوزه آب و برق با ۳۴ هزار میلیارد تومان در قالب پویش #هرهفته الف ب_ایران به بهره برداری خواهد رسید.

 به گزارش ایلنا سمنان، حمیدرضا جانباز گفت: در سال جاری برای دومین مرتبه است که در قالب پویش #هرهفته الف ب_ایران" ساخت و سازها و ساز و کارها" طرح های عمرانی و زیرساختی در بخش آب و فاضلاب و برق در استان سمنان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در قالب پویش مذکور از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ طرح در ۱۵ استان با ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

جانباز بیان کرد: در ماه های گذشته هفت تصفیه خانه فاضلاب در پنج استان با جمعیت برخوردار یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: ۲ تصفیه خانه بزرگ آب آشامیدنی با برخورداری ۴۰ هزار نفر از جمعیت کشور و چهار طرح آبرسانی به ۳۴ روستای کشور در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: توجه به عمران و توسعه در روستاها و تامین آب و برق در این مناطق به طور ویژه در دستور کار قرار است.

جانباز خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح های فاضلاب تاکنون ۲۴۴ تصفیه خانه فاضلاب در کشور به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۷۶ مورد در دولت تدبیر و امید افتتاح شده است.

وی گفت : برنامه ریزی شده است که در سال ۹۹ در هر ۲۰ روز یک تصفیه خانه فاضلاب در کشور به بهره‌برداری برسد.

حمیدرضا جانباز افزود: موضوع بازچرخانی آب در استان کویری سمنان به طور ویژه با احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: متوسط جمعیت تحت پوشش‌ فاضلاب در استان سمنان‌ کمتر از متوسط کشوری است که باید با حمایت ها از بخش خصوصی راه اندازی طرح های از این دست افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز