خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه برق گرفتگی یک نوجوان صورت گرفت؛

محدودیت تردد در طبقات زیرین سی و سه پل اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۸۳۳

ورودی‌های طبقه زیرین سی‌و‌سه پل به سمت رودخانه زاینده‌رود تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش ایلنا، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بخشی از سیستم برق رسانی طبقه زیرین پل از درون رودخانه عبور می‌کند و به علت پر آبی زاینده رود امکان بررسی تمامی بخش‌های برق رسانی در طبقات زیرین این پل عظیم وجود ندارد.

حسین امیری افزود : در یک اقدام احتیاطی  به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ورود آنها به بستر رودخانه و امکان غرق شدن، تا اطلاع ثانوی ورودی‌های طبقه زیرین سی‌و‌سه پل به سمت رودخانه زاینده‌رود مسدود شد، تا کارشناسان بررسی‌های بیشتری را در خصوص احتمال خطر برق گرفتگی انجام دهند.

وی گفت : با توجه به انتشار گزارشی مبنی بر برق گرفتگی یک شهروند نوجوان که اقدام به ورود به رودخانه در بخش زیرین این پل تاریخی کرده بود، کارشناسان سیستم‌های روشنایی، پس از بررسی به نتیجه خاصی مبنی بر وجود ایراد در سیستم برق رسانی این پل تاریخی در این بخش نرسیدند.

پل تاریخی سی‌و‌سه پل که طولانی‌ترین پل تاریخی زاینده‌رود با بیش از ۳۰۰ متر طول است، امروزه به عنوان یکی از پر رفت و آمدترین معابر شهری به شمار می‌رود ، به نحوی که این پل، یکی از اصلی‌ترین محور‌های ارتباطی جنوب به مرکز شهر اصفهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز