خبرگزاری کار ایران

فلاحتی در بیست و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد گیلان

سیاه نمایی نمی‌کنم ولی به وضع موجود قانع نیستیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۹۵

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید جوانان نخبه را برای تامین نیازهای اصلی کشور تربیت و جذب کند.

به گزارش ایلنا از رشت،آیت الله رسول فلاحتی امروز در بیست و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: دانشگاه باید میدان را برای ایده پردازی جوانان خلاق فراهم کند و هدف اصلی محیط های دانشگاهی هم همین است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه باید بر فرهنگ، دین و شریعت دانشجویان بیشتر کار شود و برای افزایش دانش علمی‌شان تلاش مضاعفی انجام داد، افزود: چرا ما که استان کشاورزی هستیم در تهیه بسیاری از بذرها باید محتاج خارج از کشور باشیم در حالیکه فارغ التحصیلان دانشگاه های ما باید در اینگونه موارد ورود جدی داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سیاه نمایی نمی‌کنم ولی به وضع موجود قانع نیستیم، گفت: کارهایی که در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده خوب است اما کافی نیست و باید در زمینه اسلامی‌تر شدن و کاربردی کردن رشته های این دانشگاه تلاش بیشتری انجام شود.

معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم در این نشست گفت: یک میلیون دانشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور مشغول تحصیلند و با توجه به افزایش کیفی این دانشگاه ، شهریه ها هم در سال تحصیلی جدید افزایش می یابد.

جواد علمایی افزود: این افزایش شهریه شامل دروس عملی و آزمایشگاهی است و شهریه دروس تئوری نه تنها افزایش نمی یابد بلکه نصف خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز