خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:

تشدید بارش باران از امشب / بارش شدید باران تا چهارشنبه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۸۷

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی از امشب شاهد بارش شدید باران خواهیم بود و این بارش ها تا اواخر روز چهارشنبه در استان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد دادرس مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی از عصر امروز شاهد بارش شدید باران خواهیم بود و این بارش ها تا اواخر روز چهارشنبه در استان ادامه دارد.

وی  از کاهش ۴ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا خبر داد و افزود:  شالیکاران باید برای جلوگیری از خسارت به شالی‌های درو نشده، خروجی شالیزار‌ها را باز کنند.

مدیرکل هواشناسی گیلان وزش باد، رعد و برق، مه آلودگی هوا و بارش تگرگ را از وضعیت جوی استان تا روز چهارشنبه اعلام کرد.

دادرس همچنین به شهروندان توصیه کرد: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها، از استقرار در نزدیکی رودخانه ها، خودداری کنند.

وی با بیان اینکه  دریای خزر  نیز در این مدت برای شنا و فعالیت های دریایی نامناسب است،تصریح کرد: در حال حاضر دمای شهر رشت مرکز استان ۲۱درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی هوا نیز ۱۰۰ درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان به شالیکاران توصیه کرد: با توجه به شدت بارش‌ها برای امروز و فردا زهکش‌ها و خروجی شالیزارهای‌شان را باز کنند تا آب باران به شالی هایی که درو نشده اند خسارت وارد نکند.

دادرس همچنین از کارخانه داران شالیکوبی خواست در صورتی که شلتوک های برداشت شده در محیط های باز قرار دارند، حتما برای جلوگیری از خسارت ناشی از بارش باران نسبت به جابه جایی آنها به مکان های سرپوشیده اقدام  و یا روکش پلاستیکی مانع از خسارت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز