خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

اشتغالزایی و توسعه شهر با اجرای پروژه های عمرانی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۲۹

شهردار اصفهان گفت: افتتاح پروژه های عمرانی یعنی عرضه یک خدمت جدید به مردم تا زمینه مناسب شور و نشاط مردم و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در آیین افتتاح زمین‌های ورزشی مجموعه باغ غدیر اظهار داشت: بهره برداری از سالن اجلاس سران که ساخت آن در سال 90 آغاز شد، امسال کلید خواهد خورد.

وی ادامه داد: آرزوی ما و امید همه ما این است که فشار سنگینی که به خاطر کرونا بر همه بخش های جامعه آمده، تغییر کند از همین رو از همه شهروندان عاجزانه استدعا می کنم تا در این روزها حتما رعایت پروتکل های بهداشتی را به صورت جدی انجام دهند.

نوروزی با اشاره به اینکه در ابتدای هفته عملیات اجرایی دوازدهمین ایستگاه مترو در خط دوم از شانزده ایستگاه شروع شد، اظهار کرد: مردم شاهد هستند که در سه سال گذشته فقط در یک پروژه بزرگ (خط دوم مترو) بیش از دو هزار میلیارد تومان هزینه شده است.   

شهردار اصفهان تصریح کرد: کسانی که سابقه اقدامات عمرانی دارند در بازدید از طرح های اصفهان اذعان دارند که انقلاب عمرانی در این شهر به دست فرزندان اصفهان، در حال رقم خوردن است.

وی افزود: قرار بود دولت برای ساخت سالن اجلاس اصفهان، صد میلیارد تومان کمک کند، اما شهرداری اصفهان فقط در سال گذشته 400 میلیارد تومان در این طرح هزینه کرد و امسال هم باید برای تکمیل 300 میلیارد تومان دیگر تامین و بپردازد.

نوروزی با اشاره به اینکه امسال سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی، جاده فرزانگان و ... بهره برداری می شود، گفت: البته جاده فرزانگان در اختیار مردم قرار گرفته و در فرصتی افتتاح رسمی خواهد شد. سالن گلستان شهدا نیز که آرزوی چهل ساله مردم بوده در همین سال افتتاح می شود و این ها افتتاح پروژه های زمین مانده دوره های قبلی است.

ایجاد اشتغال با افتتاح پروژه های عمرانی

وی اظهار کرد: اگر می بینید شهرداری اصفهان، در جذب بودجه وضعیت بسیار مناسبی داشته نتیجه تلاش فرزندان شما بوده است؛ افتتاح پروژه های عمرانی یعنی عرضه یک خدمت جدید به مردم تا زمینه مناسب شور و نشاط مردم و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: افتتاح ها پروژه های عمرانی، نتیجه اشتغال ایجاد شده و دستاورد کسانی است که سال ها و ماه ها تلاش کرده اند که البته سبب توسعه شهر نیز می شوند.

*یادبود شهرداری اصفهان برای محمد پاکروان

در آیین افتتاح مجموعه ورزشی باغ غدیر، یاد و خاطره مرحوم محمد پاکروان که در اثر بیماری کرونا در گذشت به عنوان پیشکسوت رشته بسکتبال و رسانه اصفهان با حضور خانواده اش گرامی داشته شد. همچنین سالن مجموعه روباز بسکتبال مجموعه ورزشی باغ غدیر به نام زنده یاد محمد پاکروان نامگذاری شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز