خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد:

رتبه سوم گیلان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۱۷

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به رتبه سوم استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور، گفت: تاکنون هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق پوش با اشاره به اولویت‌های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اظهار کرد: تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام مشکل دار و ایجاد واحدهای جدید در برنامه‌های این کارگروه است.

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: سرمایه در گردش برای تأمین مواد اولیه به واحدها برای ادامه روند تولید و جلوگیری از بحران یکی از وظایف این کارگروه است.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان رتبه سوم کشوری در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید را دارد، ادامه داد: تاکنون به هزار و ۷۰۳ واحد بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، بیش از هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

دلق پوش به مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی در جریان ویروس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه اشاره کرو تصریح کرد: با توجه به کاهش ظرفیت برخی واحدهای تولیدی و مشکلات فروش و تأمین مواد اولیه در این برهه حساس اقتصادی جامعه، در خصوص دریافت مالیات از واحدهای صنعتی تقاضای مساعدت و همکاری دو سویه از امور مالیاتی را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز