خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در نواحی صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۸۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین از سرمایه‌گذاری ۵۳۵ میلیارد ریال با حضور ۲۱ سرمایه‌گذار جدید در نواحی صنعتی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: با این میزان سرمایه گذاری که مربوط به جذب سرمایه گذاران طی سال گذشته و امسال بوده است، برای ۳۲۰ نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یادآور شد: در حال حاضر بیشترین حجم سرمایه گذاری در نواحی صنعتی استان قزوین به ناحیه صنعتی دانسفهان اختصاص دارد. افزود: حجم سرمایه گذاری های محقق در این ناحیه صنعتی بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

خانپور امیدواری کرد با حل مسائل و مشکلات مربوط به سرمایه گذاری در نواحی صنعتی جدید استان قزوین، شاهد رشد جذب سرمایه گذار در این مجموعه بود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران معمولا راغب به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی هستند اما با ارایه مشوق های ویژه از جمله معافیت های مالیاتی طولانی مدت و زمین ارزان قیمت با شرایط آسان پرداخت آنها را به فعالیت و حضور در نواحی صنعتی تشویق می کنیم.

استان قزوین دارای ۶ ناحیه صنعتی است.

نواحی صنعتی از شهرک های صنعتی کوچک تر بوده و زیر ۱۰۰ هکتار مساحت دارند.

تاکنون ۶۷ واحد تولیدی در نواحی صنعتی استان قزوین با سرمایه گذاری ۷۲۱ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز