خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

ظرفیت فراوان شوراها برای اصلاح ساختارهای مدیریت شهری و روستایی

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۰۸

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی گفت: شوراها ظرفیت‌های فراوانی برای اصلاح ساختارها و رفع چالش‌های موجود در مدیریت شهری و روستایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی‌محمد اله‌یاری در جلسه تجلیل از اصحاب رسانه که در محل دفتر شورا برگزار شد اظهارکرد:این خبرگزاری با محوریت انتشار مصوبات، فعالیت‌ها و نیز معرفی ظرفیت‌ها و چالش‌های پیشروی شورای‌های اسلامی استان فعالیت خواهد کرد.

عضو شورای عالی استان‌های کشور با اشاره به این‌که شوراهای شهرستان‌ها، استان‌ها و شورای عالی، نهادهای بالادستی هستند، افزود: شوراها ظرفیت‌های فراوانی برای اصلاح ساختارها و رفع چالش‌های موجود در مدیریت شهری و روستایی دارند و می‌ توان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، به دستاوردها و تحولی عظیم در مدیریت شهرها و روستاها رسید.

اله‌یاری از شورای عالی استان‌ها به عنوان دومین مرکز قانون‌گذاری کشور یاد کرد و گفت: ما در این شورا تنها نهادی هستیم که می‌توانیم به مجلس طرح برای تصویب ارایه کنیم.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی در بخش دیگری به تشریح فعالیت‌های شورا در سطح استان پرداخت و گفت: ایجاد اتاق فکر و تالار گفتگو با کارشناسان و استادان دانشگاه در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، ایجاد حوزه گردشگری با هدف تقویت پتانسیل‌های حوزه گردشگری استان از جمله این اقدامات است.

اله‌یاری افزود: همچنین بنا داریم با همکاری اداره آب منطقه‌ای استان، نسبت به ایجاد بوستان‌های گیاهان دارویی اقدام کنیم، در این طرح ضمن آنکه بوستان‌هایی به منظور تفرجگاه شهروندان دایر خواهد شد، کاشت و توسعه گیاهان دارویی منطقه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی تربت‌حیدریه نیز گفت: خبرنگار کسی است که با ذوق و استعداد درونی که دارد، در مقابل مسایل اجتماعی احساس مسوولیت کرده و پا به میدان گذاشته‌است.

سید مهدی وقفی افزود: ویژگی دیگر خبرنگار آن است که به شیوه‌ای قلم فرسایی می‌کند که هر چه خواننده مطالبش را بیشتر می‌خواند، برایش جذاب‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین سلاح برای یک خبرنگار حرفه‌ای، دانش، تخصص و اطلاعات عمومی است، گفت: سرعت در انتشار خبر نیز از دیگر ویژگی‌های یک خبرنگار حرفه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز