خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس:

هر گونه حفاری در شهرها ظرف مدت دو هفته باید مرمت و به حالت اولیه برگردد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۳۶۳

فرماندار بندرعباس گفت: باتوجه به نزدیک بودن فصل مدارس باید محیط شهرها و روستاهای شهرستان برای این منظور آماده شود و خط کشی معابر و مرمت خیابانها فورا انجام شود.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، عزیزالله کناری در جلسه شورای ترافیک اظهار کرد: دستگاههای متولی بویژه شهرداری ها،  راهور  و پلیس راه می بایست با همکاری و هماهنگی و برگزاری نشست های مشترک  با همکاری سایر  دستگاهها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: شهرداری نسبت به فعال سازی دوربین های کنترل ترافیک شهری اقدامات بیشتری را انجام دهد و کلیه دستگاههایی که حفاری در سطح شهر انجام می دهند نکات ایمنی را رعایت کنند و آسفالت آن بلافاصله در کوتاهترین زمان انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن به فصل بازگشایی مدارس لازم است خط کشی معابر و مرمت خیابانها در کلیه شهرهای شهرستان صورت گیرد و پروژه های شهری و جاده ای با سرعت بیشتری پیش رود و هرگونه حفاری که نیاز به مرمت دارد باید در مدت نهایت ۲ هفته به اتمام برسد.

 کناری خاطرنشان کرد: رعایت اصول فنی حفار معابر توسط دستگاه های متوالی الزامی است و در صورت عدم رعایت پلیس راهور ماشین های آنها را توقیف کند.

وی اعلام کرد: اجرا و تحویل خط بی آر تی بطول انجامیده و باید با سرعت بیشتری به بهره برداری برسد و برج نور و پل عابر پیاده مقابل میدان میوه و تره بار جدید سریعتر احداث شود و اداره برق نیز روشنایی کلیه معابر سطح شهر را برقرار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز