خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

اجازه قدرت نمایی به ارازل و اوباش را نمی دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۳۳۳

دادستان کرمانشاه گفت :در کرمانشاه اجازه قدرت نمایی به ارازل و اوباش را نمی دهیم و از همان ابتدا هم به این افراد اوباش تفهیم نموده ایم که اتهام آنها افساد فی الارض و محرک بشمار می آید و برخورد قاطع با این افراد درس عبرتی برای کسانی خواهد شد که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه دادستان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه استان کرمانشاه گفت: شغل خبرنگاری یک شغل مقدس،خطیر و در عین حال پر مشغله است که زمانی خبری را در خروجی رسانه خود انعکاس می دهد با واکنش های متعددی مواجه می شود.

شهرام کرمی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضا از هر نقد و اطلاع رسانی دقیق و واقعی استقبال می کند.لذا، خبرنگاران باید تلاش کنند که در این مقطع حساس کشور از خبرهای منفی که موجب یاس و ناامیدی مردم می شود پرهیز کنند.

وی در ادامه به مقوله فرهنگ در جلو گیری از بزه کاری برخی افراد اشاره کرد و گفت: فرهنگ یک مسئله پیچیده و چند لایه است که اهالی رسانه بخصوص متولیان فرهنگی می توانند در فرهنگ سازی جامعه نقش بسزایی داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد کاهش پرونده های کیفری در محاکم قضایی باشیم.

دادستان کرمانشاه در بخشی از سخنانش به پرونده گلیم و گبه کرمانشاه اشاره کرد و اظهار کرد: برخی از اموال باقی مانده متهم پرونده گلیم و گبه کرمانشاه دارای قیمت بالا است و در آخرین مزایده ای که در خصوص فروش این اموال برگزار گردید کسی شرکت نکرد. لذا، طبق مصوبه سران سه قوه در اینگونه مواقع اموال قیمتی را به موسسه ملل به قیمت کارشناسی بفروش میرسد و پس از آن طلب مالباختگان پرداخت خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ادامه به قدرت نمایی تنی چند از ارازل و اوباش کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اخیرا عده ای به خاطر پارک خودرو اقدام به ضرب و شتم یکی از کسبه کرمانشاه کرده بودند و این اقدام ناجوانمردانه موجب مخدوش شدن صفت و منش پهلوانی مردم کرمانشاه شد که در این راستا و در کمترین زمان ممکن افراد خاطی توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی استان گردیدند.

وی در خاتمه تصربح کرد: چنین اتفاقاتی ممکن است در هر جای کشور رخ دهد.لذا، در کرمانشاه اجازه قدرت نمایی به ارازل و اوباش را نمی دهیم و از همان ابتدا هم به این افراد اوباش تفهیم نموده ایم که اتهام آنها افساد فی الارض و محرک بشمار می آید و برخورد قاطع با این افراد درس عبرتی برای کسانی خواهد شد که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند.   

کرمی در بخشی از سخنانش به کلاهبرداری برخی افراد در فضای مجازی جهت فروش واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه اخیرا عده ای کلاهبردار از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و اقدام به فروش واکسن تقلبی کرونا در فضای مجازی را بعمل آورده اند که در این راستا به پلیس فتا دستورات لازم صادر شده است.

کرمی در ادامه با هشدار به جوانانی که به رفتارهای اوباش گرایانه گرایش دارند، گفت: به این افراد متذکر می شویم که از انجام هرگونه رفتارهای اوباش گرایانه چه در فضای مجازی چه در فضای واقعی برخورد قاطعی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز