خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد :

‍ 4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به وقوع 2 درگیری مسلحانه در شهرک های مهدیه و فرهنگیان فاز 2 شهر کرمانشاه، از دستگیری 4 نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "حسین براری" با اشاره به درگیری شهرک مهدیه اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی که در آن تیراندازی صورت گرفته، ماموران کلانتری 25 دولت آباد به سرعت در محل حاضر شدند. 

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل درگیری و پس از ساعتی تلاش موفق به پایان دادن به آن و دستگیری 3 نفر از عوامل اصلی نزاع دسته جمعی شدند. 

سرهنگ براری یادآوری کرد: بر اثر گلوله های شلیک شده زمان درگیری که میان 2 خانواده و بر اثر اختلافات خانوادگی رخ داده بود، یک خانم 56 ساله زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه و با اشاره به درگیری شهرک فرهنگیان فاز 2، یادآوری کرد: پس از گزارش مردمی به پلیس 110 مبنی بر اینکه چند نفر شرور با ایجاد راه بندان، عربده کشی و تیراندازی موجب رعب و وحشت شده اند، ماموران کلانتری 21 کشمیر به سرعت در محل حاضر شدند. 

وی تصریح کرد: پس از حضور پلیس، یکی از اشرار به سمت ماموران حمله ور و قصد زخمی کردن آنها را داشت که با هوشیاری و عکس العمل به موقع خلع سلاح و زمین گیر شد. 

سرهنگ براری با اشاره به دستگیری این فرد شرور، از تلاش برای دستگیری دیگر همدستان وی که باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز