خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

مهلت ساخت 22 واحد تولیدی در قزوین تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۰۳۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۲۲ سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین که زمان مقرر آنها برای ساخت و اجرای طرح‌های تولیدی خود به پایان رسیده بود، برای اجرای تعهدات شان در اراضی واگذار شده مهلت دوباره گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: این سرمایه گذاران با ارائه دلایل خود در عدم اقدام برای اجرا و احداث واحدهای تولیدی مورد نظر، درخواست مهلت دوباره برای اجرای طرح‌های خود را داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: هیات حل اختلاف و داوری شهرک‌های صنعتی استان قزوین با درخواست این تعداد سرمایه گذار برای ارائه مهلت تا پایان سال جاری به منظور اجرای تعهدات خود موافقت کرد.

خانپور بیان کرد: در صورت عدم اجرای تعهدات از سوی سرمایه گذاران در مهلت تعیین شده، اراضی واگذار شده به آنها بازپس گرفته شده و قراردادهای منعقد شده آنان با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین فسخ می شود.

وی با بیان اینکه برای آماده سازی اراضی در شهرک های صنعتی به منظور استقرار واحدهای تولیدی از اعتبارات دولتی هزینه شده است، گفت: سرمایه گذارانی که به تعهدات خود برای ساخت و راه اندازی واحدهای تولیدی اقدام نمی‌کنند، منابع صرف شده در این اراضی را اتلاف می‌کنند بنابر این در صورت عدم اجرای تعهدات در مهلت‌های تعیین شده شامل اقدام برای اخذ مجوز ساخت و ساز و عملیات اجرایی، این اراضی از آنها خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود.

این مسئول با اشاره به فسخ قرارداد با ۱۲۵ سرمایه گذار طی چهار سال گذشته به دلیل عدم اجرای تعهدات و معطل نگه داشتن اراضی صنعتی،یادآور شد: با تشکیل هیات حل اختلاف و داوری از سال ۹۶ تاکنون، ۲۵ هکتار از اراضی واگذار شده از سرمایه گذارانی که نسبت به اجرای تعهدات خود سرباز زده بودند پس گرفته و آزاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرد: رشد در جذب سرمایه گذاری صنعتی و احیای واحدهای تولیدی راکد و تعطیل اولویت‌های اساسی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین را در سال جهش تولید تشکیل می دهند.

استان قزوین دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز