خبرگزاری کار ایران

شهردار گرمدره مطرح کرد:

توسعه خدمات الکترونیک شهرداری سبب تسریع در امور مردم خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۹۱۱

شهردار گرمدره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از امور واحدهای شهرداری به صورت برون سپاری و الکترونیکی انجام می شود که در این خصوص همه واحدها باید با انجام به موقع و تسریع در ارائه خدمات به مردم همکاری کنند.

به گزارش ایلنا، عباس دادخواه در نشستی که با واحدهای شهرسازی، میزخدمت، فناوری و اطلاعات در خصوص ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان در دفتر شهردار این شهر برگزار شد، ضمن بیان اینکه خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع باید اولویت فعالیت واحدهای این شهرداری باشد اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از امور برون سپاری و یا به صورت الکترونیکی انجام می شود که در این خصوص همه واحدها باید با انجام به موقع خدمات به مردم که به صورت غیر حضوری است سعی کنند این امور با مدت زمان کمتری انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به الکترونیک شدن بسیاری از خدمات شهرداری تلاش شود نواقص و کاستی ها هر چه زودتر مرتفع شود تا بتوان خدمات با کیفیتی به شهروندان ارائه شود‌.

دادخواه گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیک به صورت گسترده حضور ارباب رجوع در شهرداری کمتر شود و علاوه بر آن خدمات با کیفیت بالاتری مورد انجام قرار گیرد.

شهردار گرمدره در پایان بیان کرد: یکی از نکات مثبت در اجرای این امر علاوه بر سهولت در انجام امور سبب سلامت مردم و کارمندان شهرداری نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا خواهد شد و در آینده نیز با توسعه هر چه بیشتر این‌ امر شاهد تحقق هر چه بیشتر دولت الکترونیک در سطح شهرداری گرمدره خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز