خبرگزاری کار ایران

با هدف ارائه خدمات دارویی غیرحضوری؛

اپلیکیشن "دارو فرست" توسط موسسه خدمات دارویی رضوی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۸۵۴

به همت موسسه خدمات دارویی رضوی و با هدف ارائه خدمات دارویی غیر حضوری به بیماران خاص، طی مراسمی در داروخانه مرکزی امام(ع) اپلیکیشن "دارو فرست" رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، دکتر نرجس الله‌دادی مدیر داروخانه‌های موسسه خدمات دارویی رضوی در مراسمی که ظهر امروز با حضور خبرنگاران در داروخانه مرکزی امام (ع) برگزار شد، گفت: خدمات غیر حضوری موسسه خدمات دارویی رضوی از سال 97 با هدف ارائه خدمات درمانی غیر حضوری ویژه بیماران حرکتی و خاص آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز به راه‌اندازی نرم افزاری برای ارائه خدمات دارویی غیر حضوری به مردم و بیماران خاص، بیشتر از گذشته مورد توجه این موسسه قرار گرفت که با کمک کارشناسان فناوری اطلاعات این مجموعه، این اپلیکیشن با ظرفیت‌های مختلف خدماتی راه‌اندازی شد.

الله‌دادی خاطرنشان کرد: خوبشختانه انواع داروهای مورد نیاز جامعه در این اپلیکیشن وجود دارد و صرفا داروهای خاص مورد نظر بیماران با ارائه نسخه پزشک قابل تهیه و ارسال است و این اپلیکیشن به صورت روزانه از ساعت 7 الی 22 خدمات غیر حضوری به مردم ارائه می‌کند.

مدیر داروخانه‌های موسسه خدمات دارویی رضوی با تاکید بر اینکه مردم با نصب این اپلیکیشن از طریق برنامه بازار می‌توانند با ارسال نسخه دارو در قالب عکس و سپس بررسی نسخه توسط پزشک داروساز و درج نحوه مصرف دارو، پک دارویی خود را به صورت غیر حضوری از طریق پیک رایگان دریافت کنند، اضافه کرد: شخص متقاضی قبل از دریافت دارو می‌تواند هزینه دارو را به صورت اینترنتی پرداخت کند یا درب منزل هزینه دارو را به مسئول پیک تحویل دهد. 

وی تاکید کرد: همچنین مردم و بیماران خاص با نصب اپلیکیشن دارو فرست می‌توانند از سراسر کشور سفارشات دارویی خود را ثبت و از طریق نمایندگان موسسه خدمات دارویی رضوی در سطح کشور داروی مورد نظر را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز