خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی استان کهگیلویه و بویر احمد:

پلمپ یکی از کافه های معروف یاسوج/دستگیری ۱۳ نفر در یک دورهمی

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۸۳۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از کافه های معروف یاسوج پلمپ شد و ۱۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سید علی ملک حسینی با اعلام این خبر گفت: برای اجرای مرحله سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان، کافه دورهمی ها پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اظهار اینکه گزارشهای مردمی حاکی از انجام  اقدامات مجرمانه متعددی در این قهوه خانه بود ،افزود: حسب گزارش های واصله مردمی ،اقدامات انجام شده در این کافه که موجب سلب آسایش همسایگان و باعث ایجاد درگیری و اخلال در نظم عمومی را فراهم آورده ، موضوع سریعاً مد نظر قرار گرفت.

ملک حسینی گفت: با دستور و نظارت مستقیم معاون دادستان مرکز استان و رصد نامحسوس توسط پلیس به صورت غیر مترقبه از این کافه بازرسی به عمل آمد.

این مقام قضایی اظهار داشت: از این رو معاونت دادستانی همراه با ماموران نیروی انتظامی، متوجه انجام اقدامات مجرمانه ای از جمله؛ مصرف  مشروبات الکلی شد که بلافاصله به دستور مقام قضایی نسبت به بازداشت مجرمان و نیز ضبط مشروبات الکلی و ادوات استعمال، محل قهوه خانه (کافه دورهمی) پلمپ و ۱۳ نفر در حال مصرف مشروبات الکلی دستگیرشدند.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: این محل کسب فاقد مجوزات لازم از نهادها بوده و شاکیان زیادی داشت و اقدامات متولیان و مراجعان کافه سبب سلب آسایش از همسایگان و ایجاد درگیری و عربده کشی در سطح خیابان ها شد، که با نظارت و دستور مستقیم دادستانی برخورد قانونی صورت گرفت.

وی گفت: امنیت شهروندان یکی از موضوعاتی است که شوخی بردار نیست و در برنامه های این دادستانی به صورت جدی وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز