خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتقال خون گیلان اعلام کرد:

راه اندازی طرح نذر خون عزاداران حسینی از ماه محرم در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۴۰

مدیرکل انتقال خون گیلان گفت: طرح نذر خون عزاداران حسینی ، از ماه محرم در گیلان راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل انتقال خون گیلان اعلام کرد: پویش نذر خون در ماه محرم و صفر برای کمک به تامین نیار خونی بیماران در همه پایگاه های انتقال خون گیلان راه اندازی می شود.

بابک پاکدل افزود : 11 پایگاه ثابت انتقال خون در شهرهای رشت، لاهیجان، لنگرود ، رودسر، انزلی، فومن، تالش ، رودبار ، املش و آستارا آماده دریافت خون اهدایی شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه رشت 3 پایگاه ثابت خون دارد گفت : سامانه خونگیری پیاده راه شهرداری رشت در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 تا 14 ، پایگاه مرکزی در میدان فرهنگ در روزهای غیرتعطیل از ساعت 8 تا 19 و در روزهای تعطیل 8 و 30 دقیقه تا 13 و همچنین اتوبوس ثابت خونگیری در فلکه یخسازی در روزهای غیرتعطیل 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 18 و 45 دقیقه آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان خون هستند.

مدیرکل انتقال خون گیلان اعلام کرد : پایگاه های انتقال خون در شهرستان های انزلی ، تالش ، آستارا ، فومن ، رودسر ، لنگرود روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 تا 14 آماده خونگیری است.

بابک پاکدل با اشاره به اینکه در شهرستان املش فقط در روزهای فرد از ساعت 9 تا 13 به اهداکنندگان خون خدمات داده می شود گفت : پایگاه لاهیجان هم در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 تا 19 به روی اهدا کنندگان خون باز است.

وی گفت : اهداکنندگان خون برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۳۳۳۳۲۶۷۰ - ۰۱۳ و در طول روز نیز با شماره ۳۳۳۲۶۰۰۶- ۰۱۳ تماس بگیرند و برای نوبت دهی اینترنتی اهدای خون نیز به آدرس www.nobatdehi.ibto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز