خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

پیگیری ویژه مشکلات اجرایی بزرگترین مجتمع فرهنگی تفریحی شمال کشور در رشت

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۲۹

فرماندار رشت بر لزوم پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات اجرایی بزرگترین مجتمع فرهنگی، تجاری و تفریحی شمال کشور در رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری با بیان اینکه باید به دنبال این باشیم که کارهای ماندگار در شهرستان رقم بخورد، افزود: احداث پروژه بزرگ مرکز فرهنگی، تجاری و تفریحی سیتادیوم از جمله پروژه‌های با اهمیت شهرستان است که با راه اندازی آن زمینه جذب گردشگر و برگزاری رویدادهای فرهنگی بزرگ در شهرستان فراهم می شود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تسهیل در روند اداری سرمایه گذاری  برای کارآفرینان، گفت: اگر بخواهیم مشکل بیکاری را حل کنیم، باید با تمام توان از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت کنیم.

وی با اشاره به کارکردهای فرهنگی پروژه سیتادیوم از قبیل سالن نمایشگاهی بزرگ، سالن های سینمایی و آمفی تئاتر کم نظیر در ایران و عرضه محصولات محلی و صنایع دستی در آن، گفت: با راه اندازی این مجتمع بزرگ برای 700 نفر در فاز اول و با تکمیل نهایی آن برای 2500 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

 فتح اللهی در ادامه با بیان اینکه نباید روند صدور مجوزها مشمول زمان شود، دستور داد: با توجه به اهمیت راه اندازی این پروژه، بخشدار خمام به صورت ویژه این پروژه را پیگیری و مسائل و مشکلات پیش روی آن را رفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز