خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

هر نوع تجمعی که به انتشار ویروس کرونا کمک کند، ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۶۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: هر نوع تجمعی که موجب آلودگی و انتشار این ویروس کرونا می شود، ممنوع است.

به گزارش ایلنا از زنجان، پرویز قزلباش اظهار کرد: حضور رسانه ها در طرح تحول اجتماعی و پس از آن شیوع کرونا قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با اشاره به حساسیت رسانه ها به موضوع سلامت مردم خاطرنشان کرد: همه ما در تلاش برای ارتقا سلامت مردم هستیم تا از این ویروس به سلامت عبور کنیم.

وی به مشارکت مردم در یاری کادر درمان پس از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها به شبکه بهداشت قبل از تخصیص اعتبار  کمک حال کادر درمان بود.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه مقابله با هر بیماری علاوه بر علوم پزشکی نیازمند همراهی دیگر دستگاه ها و کار گروهی است، افزود: بایستی با قاطعیت و شفافیت در برابر هر شبهه ای که موجب نگرانی مردم در خصوص این بیماری شده، ورود کرد.

به گفته قزلباش، دستورالعمل محرم بسیار صریح و شفاف است و راه اندازی دسته های عزاداری که جابه جا شوند و در فضای بسته باشند ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان سلامت مردم را اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان به مسائل سیاسی کاری نداریم و هرنوع تجمع شامل عزا و عروسی فرقی ندارد چرا که همه در معرض خطر ابتلا هستیم.

وی با بیان اینکه نباید به تجمعات بار سیاسی اضافه کرد، گفت: هر نوع تجمعی موجب آلودگی و انتشار این ویروس می شود، ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز