خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

عدم تصویب طرحهای عمرانی بدون پیوست نظر تخصصی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۳۴۷

استاندار سمنان گفت: طرح های عمرانی باید همراه با پیوست نظر تخصصی و کارشناسی مشاوران باشد و بدون این موارد، به هیج عنوان مورد توجه، بررسی، رسیدگی و تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار نمی گیرد.

 
به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر روز شنبه ۲۵ مرداد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی به هیچ عنوان حق ندارند تا در قامت مشاوران طرح های عمرانی حاضر شوند، افزود: نیاز است تا با برگزاری جلساتی مستمر و با حضور کارشناسان، ایرادات و آسیب های طرح ها شناسایی، اقدامات لازم کارشناسی انجام و در نهایت مطالعات تخصصی و جامع و کامل در خصوص طرح ها ارائه شود تا پس از آن، در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گیرد.

آشناگر همچنین با تاکید بر اینکه گسترش غیر کارشناسی و غیر ضرور حریم شهرها به هیچ عنوان قابل قبول نیست، افزود: حریم شهرها باید بر اساس نرخ رشد جمعیت شهری و همراه با توجیهات کارشناسی و مبتنی بر نظرات مشاوران طرح ها باشد.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه طی یک ماه آینده وضعیت حریم شهر شهمیرزاد و مباحث پیرامون طرح جامع_تفصیلی این شهر، رسیدگی و تعیین تکلیف شود، خاطر نشان کرد: استدلال، نظر کارشناسی مشاوران، توجه به مسائل جمعیتی، گردشگری و سایر موارد از مولفه های لازم و اصلی به منظور تصویب حریم شهرها و طرح های جامع تفصیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز