خبرگزاری کار ایران

کاندیدای هیات فوتبال استان قزوین:

نهادهای نظارتی از مهندسی انتخابات هیات فوتبال قزوین جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۹۵

مدیرعامل سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قزوین با انتقاد از تخلف آشکار در برگزاری انتخابات پیش روی هیات فوتبال استان قزوین گفت: دستگاه های نظارتی جلوی مهندسی انتخابات این هیات را بگیرند.

محمد درافشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: در انتخابات پیش روی هیات فوتبال استان قزوین، سوابق مدیریتی کاندیداها را زیر سئوال برده‌اند به گونه‌ای که من بارها از برگزارکنندگان انتخابات در هیات‌ها سئوال کرده‌ام که این سوابق مدیریتی بر پایه چه اساس و معیاری است که تاکنون هیچ فرد و مقامی پاسخگو روشنی در این زمینه ارائه نکرده است.

درافشانی افزود: فردی که در حال حاضر مسئولیت هیات فوتبال قزوین را برعهده دارد، چه سابقه مدیریتی دارد؟ ضمن اینکه بنده و دیگر کاندیداها سابقه مدیریتی در خود استان قزوین داریم.

سرپرست پیشین شهرداری قزوین با انتقاد به رد صلاحیت کاندیداهای هیات فوتبال گفت: آیا کسی که عضو شورای عالی استان ها یا فرماندار و مدیرکل است سابقه مدیریتی محسوب نمی شود؟

درافشانی در ادامه اظهار داشت: متاسفم از اینکه، یک آقایی از استان دیگر که اتفاقا در فدارسیون فوتبال هم سمتی دارد به استاندار قزوین که نماینده عالی دولت در استان است؛ به ناحق توهین می‌کند؛ اگر مدیرکل ورزش و جوانان استان در این موضوع بی طرف است باید با این موضوع برخورد کند و از نهادهای بازرسی می خواهیم که این موضوع را بررسی و با متخلفین برخورد کنند.

نامزد هیات فوتبال استان قزوین گفت: کسی که هم اکنون در هیات فوتبال استان فعالیت می‌کند و همه را به چالش کشیده است؛ خود کارمند اداره ورزش است؛ آیا کسی نیست با این آقا بواسطه رفتارش برخورد کند؟

درافشانی بیان کرد: من خودم هیچ اصراری ندارم که در هیات رای بیاورم؛ ولی هر چقدر که جلوتر می رویم من و دیگر دوستان به عملکرد هیات فوتبال بیشتر شک و تردید پیدا می‌کنیم که در این مدت چه اتفاقی افتاده و چرا اصرار دارند که این فرد مجدد رئیس هیات فوتبال قزوین شود.

نامزد هیات فوتبال استان قزوین گفت: بعد از انقلاب؛ مدیران زیادی در اداره کل ورزش و جوانان استان مسئولیت داشته اند؛ اما عملکرد مدیرکل فعلی به گونه ای است که به فکر ورزش استان قزوین نیست.

درافشانی در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نماینده ورزش قزوین خواست در انتخابات پرشائبه هیات فوتبال استان قزوین از حیثت ورزش استان دفاع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز