خبرگزاری کار ایران

کرمی اعلام کرد:

صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال جاری/ بیشترین حمل بار در استان مربوط به شهرستان کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۹۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی  اظهار داشت: در چهار ماهه اول سال جاری دو میلیون و ۶۰۰ هزار و ۱۴۱ تن تناژ جابجا شده است.

وی همچنین تعداد حواله های صادر شده را ۱۷۰ هزارو ۸۰۰ برگ عنوان کرد و گفت: بیشترین کالای حمل شده سیمان است و بیشترین حمل بار نیز مربوط به شهرستان کرمانشاه می باشد.

 کرمی همچنین از صدور ۱۳ هزارو ۷ مورد حواله لاستیک حمایتی در چهار ماهه اول سال خبر داد و گفت: ۳۸ مورد بازدید و ۳۴۲ مورد نظارت بر عملکرد لغو و فعالیت رانندگان بخش کالا هم در این مدت انجام گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه تعداد جلسات هم اندیشی را ۸ مورد و تعداد رسیدگی و جوابیه تخلفات ارجاعی از سامانه "شهراء" را ۹۲ مورد عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به شرکت ها و موسسات، شعب و نمایندگی حمل کالا گفت: ۱۶۴ مورد شرکت، موسسات، شعب و نمایندگی حمل و نقل کالا در استان فعالیت دارند و در این زمینه ۲۷ مورد پروانه فعالیت تمدید شده است و ۷۸ مورد نیز نظارت بر عملکرد آنها انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز