خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزی قزوین اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۴۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیش از ۶۳۴ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات خط هشت مکانیزاسیون به منظور ارتقا و نوسازی ادوات کشاورزی به استان قزوین اختصاص یافت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه اظهار کرد: از این میزان تسهیلات تخصیص یافته طی چهار ماهه گذشته  ۳۲۷ متقاضی با بیش از ۴۴۴ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: از این تعداد متقاضی معرفی شده ۱۷۴ متقاضی اداوات و ماشین‌آلات کشاورزی موفق به جذب و دریافت ۱۷۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال تسهیلات از محل خط هشت اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی شده اند.

خمسه بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته بصورت برش شهرستانی ابلاغ و برای خرید تراکتور، ادوات و ماشین آلات کشاورزی تخصیص می یابد.

وی یاد آور شد: متقاضیان واجد الشرایط برای  استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون خط هشت ماشین ها و ادوا ت کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

این مسئول بر لزوم اهمیت جذب اعتبارات بمنظور ارتقا ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان تاکید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با کمک پلیس راهور، معاینه فنی نظارت بر کمباین ها در حین برداشت غلات، آزمون دستگاه‌ها، پیگیری سامانه سوخت و نظارت بر فعالیت واحدهای شهرستانی‌و نمایندگی‌های فروش ماشین آلات کشاورزی در سطح استان از مهمترین اقدامات این سازمان طی سه ماه اول سال سال جاری ذکر کرد.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز