خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای منطقه کمالشهر:

مخازن آب 900 آپارتمان کمالشهر، استاندارد سازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۳۷

مدیر آبفا منطقه کمالشهر گفت: به منظور استاندارد سازی پمپ های غیر مجاز، برای 900 آپارتمان در کمالشهر، عملیات تعبیه مخزن استاندارد آپارتمان های دارای پمپ مستقیم به شبکه، اجرایی شد.

به گزارش ایلنا، مهدی فتحعلی با اعلام این خبر افزود: در رستای تشویق و هدایت مشترکین در خصوص عملیات تعبیه کردن مخزن استاندارد در آپارتمان های دارای پمپ مستقیم به شبکه و به منظور استاندارد سازی پمپ های غیر مجاز در 900 آپارتمان در کمالشهر (منطقه خرمدشت) با تاکیدات مدیر عامل شرکت ضمن هماهنگی با مقامات قضائی و دادستان با تشکیل تیم ویژه نسبت به فرهنگ سازی، صدور اخطار و جریمه و قطع موقت انشعابات مشترکین دارای پمپ های مستقیم از شبکه انجام شد. 

مدیر آبفا منطقه کمالشهر اظهار داشت: در این راستا تاکنون تعداد 900 آپارتمان که هر یک حداقل 3 هزار لیتر مخزن به صورت استاندارد تعبیه کردند باعث کاهش تنش هیدرولیکی در شبکه شد.

وی افزود : مطابق مبحث 16 مقررات ملی ساختمان نصب مخزن ذخیره آب به ازای هر واحد 250 لیتر الزامیست و نصب مستقیم پمپ روی شبکه آب شرب شهری منجر به بروز مشکلات عدیده کمی و کیفی برای مشترکین می شود و تمامی مشترکین خرید انشعاب جدید ملزم به نصب مخزن به صورت استاندارد خواهند بود و ارائه خدمت منوط به این امر است.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم فهیم کمالشهر خاطرنشان ساخت این اقدام تا تعبیه مخزن استاندارد کل آپارتمان های منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز