خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال طرح‌نامه‌های پژوهشی مرکز پژوهش شورای شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۰۸

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: با توجه به تماس پژوهشگران و اساتید دانشگاه ها پیرامون تمدید زمان ارسال پروپوزال های پژوهشی به مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج، مهلت ارسال طرحنامه ها را تا 15 مهرماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، غدیر مهدوی با اشاره به اینکه مهلت ارسال طرحنامه های پژوهشی مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تمدید شد، اظهارداشت: یکی از مهمترین رسالت های این مرکز تامین نیاز علمی مدیریت شهری است و با توجه به این اصل با همراهی کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر کرج در اواخر سال گذشته اولویت های پژوهشی شهرداری کرج نهایی و منتشر شد.

وی با اعلام ارسال عنوان های پژوهشی سال 1399 به بیش از 40 مرکز علمی و دانشگاهی فعال در عرصه های پژوهشی شهری افزود: بعد از انتشار اولویت ها تعدادی از پروپوزال ها از اعضا هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی دریافت شد اما با توجه به آنکه مهلت مذکور تا پایان مرداد ماه بوده و بسیاری از پژوهشگران درخواست تمدید این مدت زمان را داشتند، این بازه زمانی افزایش یافت.

عضو شورای شهر کرج مدت تمدید زمان ارسال طرحنامه های پژوهشی را 15مهرماه سال جاری اعلام و اظهار داشت: تمامی افراد که دارای شرایط مندرج در فراخوان هستند می توانند با مراجعه به سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به آدرس www. rsc.karaj.ir   ضمن اطلاع از عناوین اولویت های پژوهشی، فرم ها و مراحل ارسال طرح های پژوهشی اطلاع یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز