خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز اعلام کرد:

21 شهریور برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه استان

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۱۸۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس اشتهارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی21 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور هیات نظارت استان و فرمانداری های حوزه انتخابیه مرکزی و فرعی و مسئولان کمیته ها و صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی،  برگزار شد با عنوان اینکه حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد به مرحله دوم کشیده شده است، افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده وزارت کشور شورای نگهبان و وزارت بهداشت و درمان، مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ 21 شهریورماه سالجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. 

فردی تصریح کرد: حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد جمعا 908 شعبه اخذ رای دارد که از این تعداد 60 شعبه روستایی و 39 شعبه سیار است.

معاون استاندار گفت: برابر قانون زمان برگزاری انتخابات 10 ساعت است از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر بنابراین با توجه به شرایط موجود و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به هیج وجه تمدید نمی شود.

فردی گفت: از طرفی امکانات، تجهیزات، اقلام و تعرفه های مرحله دوم آماده تحویل هستند و فرمانداران موظفند برنامه ریزی و اقلام لازم را برای با شکوه برگزار نمودن انتخابات فراهم آورند.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از 13 شهریورماه شروع و تا 19 شهریورماه به صورت مجازی و غیر حضوری بین دو نفر از نامزدهای انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافته اند انجام می شود و با توجه به تصمیمات گرفته شده ابلاغی از مرکز تبلیغات عمدتا از صدا و سیما و فضای مجازی صورت می گیرد. 

فردی گفت: سیاست راهبردی نماینده عالی دولت در استان در امر انتخابات بیطرفی، تامین امنیت، سلامت و رقابت سالم است لذا بر اساس قانون و سیاست های ابلاغی استفاده از هرگونه امکانات و تجهیزات دولتی در امر انتخابات به نفع یا علیه هر کدام از نامزدهای انتخاباتی ممنوع می باشد و قطعا با متخلفین برخورد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بنابراین دستگاههای نظارتی و هیات اجرایی و بازرسین وظیفه دارند در این خصوص نظارت لازم را داشته باشند و با افراد متخلف برخورد قانونی معمول گردد.

فردی تصریح کرد: در مجموع 11 نفر در 9 استان کشور از جمله استان البرز حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد به مرحله دوم کشیده شده اند که با رای گیری در این مرحله امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان می یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: انتظار می‌رود مردم فهیم و با فرهنگ حوزه اتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشند و مسئولانه در امر انتخابات شرکت و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند بر اینکه یک رای هم تاثیر گذار می باشد و مجلس شورای اسلامی به عنوان فضایل ملت در امر قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

فردی گفت: در هر صورت طبق ماه 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام سازمان ها و ادارات و نهاد های قانونی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری های و موسسات عمومی موظفند حسب در خواست وزارت کشور استانداران، فرمانداران و بخشداران کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

وی افزود: بدیهی است مدت همکاری کارکنان مذکور جزء  ایام ماموریت نامبردگان محسوب خواهد شد و از طرفی دیگر در راستای اعمال نظارت بر انتخابات، تمامی نهادها و ارگان های فوق الذکر موظفند حسب در خواست شورای نگهبان و هیات های منصوب از جانب آن کارکنان خود را در اختیار هیات نظارت قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز