خبرگزاری کار ایران

ایلنا از آذربایجان شرقی خبر می دهد؛

تعطیلی تئاتر در آذربایجان شرقی هنرمندان استان را با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۱۷۶

این روزها هنرمندان تبریزی حال خوشی ندارند.شیوع کرونا در چند ماه اخیر که تعطیلی سالن های نمایش را در پی داشت باعث شد بسیاری از هنرمندان تبریزی در وضیعت بسیار بد اقتصادی به سر ببرند اینها در حالی است که شنیده ها از برگزاری زود هنگام انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تئاتر و فعالیت‌های هنری در کشور از سوم اسفند سال98 با مصوبه ستاد مقابله با کرونا تعطیل شد،و با قرار گیری آذربایجان شرقی در وضیعت قرمزکرونایی تاکنون مجوزی برای ادامه فعالیت قشر تئاتری استان صادر نشده است.
با توجه به نامه مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور به استان‌ها مصوب شده است که انتخابات هیات رئیسه به اسفند ماه سال جاری موکول شود،ولی طبق شنیده‌ها، گویا قرار است در روزهای آتی انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار شود.
در این میان عده‌ایی از تئاتریان تبریزی به فعالیت انتخاباتی پرداخته و به صورت زیر پوستی در زمان غیرقانونی به تبلیغات کاندیداتوری می‌پردازند، و برخی از کاندیدهای احتمالی با تحرکات احساس برانگیز هنرمندان بدون برنامه خاصی خواستار برگزاری انتخابات بوده و به نحوی پای شومن های انتخاباتی به تئاتر تبریز،باز شده است.
این تحرکات درحالی انجام می‌شود که هنرمندان تبریزی بر اثر شیوع کرونا وتوقف اجراهای صحنه‌ایی بسیار متضرر شده و هیچ مسئول و نهادی در این باره تصمیم گیری نداشته است وحتی طبق شنیده ها برخی هنرمندان تبریزی در وضیعت بسیار بد اقتصادی به سر می‌برند.

برخی فعالیت های انتخاباتی در بین هنرمندان تبریزی بسیار غیر طبیعی بوده و نشان از اتفاقات پشت پرده‌ایی در این انتخابات دارد،که می توان به واکنش به تصمیمات ملی تا نوشتن بیانه محکومیت یکی از مدرسان دانشگاهی تئاتر کشور  و نزدیکی بیش از حد شو‌من های انتخاباتی به خبرنگاران استان، اشاره کرد.

امیدواریم مسئولان برای این فعالیت‌ها اقداماتی انجام داده و باعث روشن شدن قضیه انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز