خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

با برگزارکنندگان جشن فارغ‌التحصیلی در پارک ائل‌گلی برخورد می‌شود/ دانشجویان پزشکی باید بیشتر از همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۱۳۹

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پی انتشار تصاویر جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پارک ائل گلی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی،گفت:هیچگونه مجوزی برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی صادر نشده و با قوانین دانشگاه با آنان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی نظری، در پی انتشار تصاویر جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پارک ائل گلی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: این معاونت هیچگونه مجوزی برای برگزاری جشن فارغ التحصیلی صادر نکرده و برگزار کنندگان چنین تجمعاتی باید پاسخگوی اهمال و بی‌مبالاتی خود باشند و ما براساس قوانین دانشگاه با آنان برخورد خواهیم کرد.

وی اظهار کرد : این معاونت همواره بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید داشته و همواره بر رعایت دقیق آن‌ها نظارت کرده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه همه جشن‌های فارغ‌التحصیلی را از زمان شروع کرونا ملغی اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه قاطبه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اصول بهداشتی را رعایت کرده و پیشقدم و الگوی جامعه هستند، افزود: فعالیت همتایاران سلامت روان و ستاد دانشجویی مقابله با کرونای دانشگاه نشانه‌ای از دغدغه و مسئولیت شناسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

این خبر می‌افزاید: روز گذشته تصاویری از برگزاری جشن فارغ التحصیلی جمعی از دانشجویان پزشکی در بوستان تاریخی ائل گلی تبریز، بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، در شبکه های اجتماعی بازنشر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز