خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

مدیران باید دغدغه فرهنگ و هنر داشته باشند/تخصیص اعتبار یک و نیم میلیاردی برای تکمیل تئاتر شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۱۱۸

فرماندار تبریز گفت: حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه سالانه شهرداری تبریز جهت تکمیل و تجهیز سالن تئاتر شهر اختصاص یافته و امیدواریم این سالن هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بهروز مهدوی، با بیان اینکه هنرمندان قشر فرهیخته جامعه و آیینه‌ تمام نمای فرهنگ آن جامعه هستند، گفت: متاسفانه یکی از حوزه‌های مهمی که در اثر شیوع کرونا آسیب دیده است، حوزه فرهنگ و هنر است.

وی افزود: حل مشکلات این حوزه به ویژه مشکلات معیشتی هنرمندان در ایام کرونا باید از دغدغه‌های اصلی مسئولان مربوطه و به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد و شهرداری باشد.
وی خاطرنشان کرد: حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و ۵۰۰ میلیون تومان از محل بودجه سالانه شهرداری تبریز جهت تکمیل و تجهیز سالن تئاتر شهر اختصاص یافته و امیدواریم این سالن هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

 وی افزود: مدیران باید دغدغه فرهنگ و هنر داشته باشند تا بتوانیم در این حوزه شاهد شکوفایی و آثار فاخر باشیم و اگر دستگاه‌ها بر اساس وظایف محوله در این مسیر گام بردارند، این مهم حتما محقق خواهد شد.

تئاتر شهر تبریز نزدیک به یکسال است که به علت بازسازی تعطیل شده و اخیرا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تکمیل این مجموعه تا پایان خرداد 99 خبرداده بود،که این امر میسر نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز