خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

میزان بودجه قزوین پاسخگوی نیازهای استان نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۸۴

استاندار قزوین گفت: بودجه استان قزوین پاسخگوی نیازهای آن نیست و برای رفع نیاز و ارتقای بودجه قزوین باید تصمیمات جدیدی از سوی دولت و مجلس اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌اله جمالی‌پور در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: مجلس و دولت برای ارائه خدمت به مردم همدل و همراه هستند و ثمره این همکاری به طور قطع  برای مردم بسیار سودمند خواهد بود.

استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین برخلاف ویژگی‌ها و امکانات ظاهری و همچنین نزدیکی به پایتخت، با محرومیت و محدودیت‌های نهفته زیادی روبرو بوده که یکی از مهمترین آنها، کمبود اعتبارات استانی است.

جمالی پور تصریح کرد: تاسف بار است که بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال از استان شدن قزوین هنوز بسیاری از دستگاه‌های اجرایی حتی از داشتن فضای فیزیکی لازم برای ارایه خدمات به شهروندان محروم باشند.

به گفته وی، از آغاز تاسیس این استان تامین اعتبارات آن به درستی برنامه‌ریزی نشده و همین امر در طول سال‌ها به انباشت مشکلات بیشتر در سطح منطقه منجر شده است.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: رتبه قزوین به لحاظ تخصیص بودجه، ۲۹ است در حالی‌ که استان‌هایی که پس از قزوین تاسیس شده اند به مراتب از وضعیت بهتری در این زمینه برخوردارند.

استاندار قزوین ادامه داد: البته با تلاش‌های انجام شده طی سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان به اعتبارات استان افزوده شد اما با اعمال قانون افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت، این میزان افزایش هم نیازهای استان را برطرف نخواهد کرد.

جمالی‌پور ضمن تقدیر از خدمات و عملکرد مثبت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در خدمت رسانی به مردم از نمایندگان مردم استان در مجلس خواست تا با پیگیری مشکلات این اداره کل و همچنین ارتقای بودجه استانی تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز