خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

تشکیل بیش از 14 هزار پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۲۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تشکیل ۱۴ هزار و ۹۲۱ پرونده برای دریافت ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی با اعلام این خبر گفت: از این میزان پرونده تاکنون ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال ۲۱ هزار و ۱۳۲ نفر پرداخت شده است.

 مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌های عامل در این زمینه، اضافه کرد: تاکنون بانک‌های سپه، صادارت، ملی و ملت بیشترین پرداختی را داشته‌اند و امیدواریم شاهد همکاری بیشتر و بهتر سایر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات باشیم.

گروسی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه جدید به صاحبان مشاغل دارای بیمه‌ خویش فرمایی و خود اشتغالی مبلغ ۶ میلیون تومان و به شاغلان مورد تایید دستگاه‌های ذیربط هشت میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

این مسئول با بیان اینکه مهلت نام نویسی برای دریافت این تسهیلات تا پایان مردادماه تمدید شده است، خاطر نشان ساخت: با توجه به زمان محدود تا پایان فرصت ثبت نام، انتظار می‌رود با تلاش دستگاه‌های اجرایی روند پرداخت‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

  مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارائه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز