خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در برخی از مناطق کشور/ پدیده گرد و خاک در 2 استان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۳۲

کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: طی سه روز آینده در بخش شمالی کشور استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهند بود و استان گیلان با شدت بارش‌ها روبه‌رو می‌شود.

وی ادامه داد: در جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و شب‌های سه روز آینده در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس انتظار بارش‌های پراکنده را داریم. 

گودرزی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی از امروز تا سه شنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور داریم و هوا در نیمه شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل به طور محسوس خنک‌تر می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای خزر تا روز دوشنبه مواج و متلاطم خواهد بود، تصریح کرد: همچنان در شرق کشورمان پدیده غالب وزش گرد و خاک است به خصوص در شمال سیستان و بلوچستان و زابل و جنوب خراسان جنوبی این مساله شدت خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه در چند روز آینده دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس مواج می‌شود، اعلام کرد: تهران امروز با پدیده غالبی همراه نخواهد بود و گاهی در طول روز با وزش باد روبه‌رو می‌شود.

وی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر وزش باد را در مناطق جنوبی و غربی تهران پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشینه دما در تهران امروز به ۳۷ درجه سانتگیراد می‌رسد که تا سه روز آینده با کاهش نسبی دما روبه‌روست و دما به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز