خبرگزاری کار ایران

بعد از ۵ ماه تعطیلی صورت گرفت؛

برگزاری نخستین نمازجمعه شهر کرمانشاه در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۰۰

امروز بعد از 5 ماه تعطیلی در‌های مسجد جامع کرمانشاه بر روی نمازگزاران این شهر بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از مردم، مسئولان و همه سازمان ها و نهادها در بحث کنترل ویروس منحوس کرونا گفت: انصافاٌ رسانه‌ها مخصوصاٌ صدا و سیما نیز در این ایام با اطلاع رسانی‌های مداوم به مردم زحمات فراوانی می‌کشند که جای تقدیر دارد.

وی به تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان هم اشاره کرد و افزود: در این روز‌ها باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمک حال کادر درمان باشیم تا بیش از این دچار زحمت نشوند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین همکاری مردم و سازمان‌ها بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نهضت کمک‌های مومنانه شایسته قدردانی دانست.

آیت الله علما به برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: عزاداری‌های این ایام باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

خطیب جمعه کرمانشاه با یادآوری ۲۶ مرداد ماه سالروز مقاومت مردم و شکست حصر پاوه در سال ۱۳۵۸ گفت: در این حادثه بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب شد که باید مقام ان‌ها را ارج نهیم.

وی همچنین به درگذشت ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ایشان انسانی خوش باطن و خوش اخلاق بودند و انشالله خداوند به درجات این مرد بیافزاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز